8 Nisan 2018 Pazar

Nuxe Reve De Miel Yüz Yıkama Jeli

      İşte yine bir Nuxe deneyimim. Muhteşem ötesi bi makyaj temizleyici. Yıkama sonrası pamuk gibi bir cilt. Aydınlık ve canlı bir yüz. Çok severek kullandığım bu temizleyiciyi uzun sürü kullandığım için gönül rahatlığı ile övgüler yağdırabilirim. Bir cilt temizleyiciden ilk beklentimiz tabiki cildimizi kurutmaması..ee tabi bunun olmaması içinde içerdiği maddeler çok önemli.Nuxu Reve De Miel yüz temizleyicinin en güzel yanı içeriğinde paraben olmaması..Günlük rutinlerimde kullandığım ürünlerin içeriği çok önemli,bir ürün alıyoruz ve bir ay bazen iki ay kullunıyoruz.Süreklilik arz eden bakım ürünlerinde  parabenler,sentetik renklendiriciler ve parfüm gibi maddelerin olmaması tabiki önceliğim. İşte tüm bu önceliklerimi Nuxe uzun zamandır karşılıyor Ben uzun süre severek kullandım ve memnun kaldım. 
      Sizde iyi bir yüz temizleme jeli arayışında iseniz tavsiye olunur..

23 Mart 2018 Cuma

NUXE NUXELLENCE ECLAT GENÇLİK VE IŞILTI VEREN ANTİ AGİNG BAKIM KREMİ


Daha öncede bloğumu ziyaret edenler bilir Nuxe’e olan ilgimi. Ne kullanırsam kullanayım aklım hep kalır bu markada. Nerdeyse dört yıldır birçok ürününü kullandım. Ama en bi sevdiğim bu gündüz kremi oldu. Yukarıda gördüğünüz şişe boş yani ikincisini bitirdim. İlk kullanımda ışıltılı ve ipeksi duruşunu hissetmemek mümkün değil. Çok hafif çiçeksi bir kokuya hakim, jel kıvamında, yüzde yağlı bir his bırakmıyor. Ben karma bir cilde sahibim ‘T’ bölgem yağlı yanak ve çene bölgem ise oldukça kuru. Buna rağmen hiçbir sorun yaşamadım. Uzun süredir iyi bir gündüz kremi arayanlar için NUXE NUXELLENCE ECLAT iyi bir tercih olacaktır.

İşte Buda Markanın Vadettikleri:
Cildimizin genç, aydınlanmış ve ışıltılı görünmesi kendimizi iyi hissetmemiz açıcından çok önemlidir. Cildin günlük yıpranması, yaş alma nedeniyle dokusunda meydana gelen değişmeler ve nem kaybı nedeniyle kuru görünmesi görünümü olumsuz etkiler. 

Cilt dokusunun enerji kaybetmesi cildin bakımsız görünmesine sebep olur. Cilde bakım yapan ve gençlik ışıltısı veren Nuxe Nuxellence Eclat ile cildinizdeki yenilenmeyi ve ışıltıyı gözlemleyebileceksiniz. Düzenli kullanımda ciltteki yaşlanma belirtilerini yok ederek yılları geri almanıza yardımcı olacak.
Sizler hangi nemlendiricileri kullanıyorsunuz?

21 Mart 2018 Çarşamba

HAYDİ BLOG YAZALIM 
   
    Merhaba sevgili blog okuyucularım. Tabi hala blog takip eden birileri kaldıysa  gerçi en son görüntülenme skalam epey iyi olsada,eski yorumlar olmayınca.. Acaba bugün bloggerım ne yazdı diye meraklanan bir kitle varmı orası biraz soru işareti. Malumunuz instagramlar.. Story .. Ler bu kadar almış başını giderken kim takar blog dimi ama? Bende uzun bi ara verdim tabi. Ee malum miray’ı büyüttüm. Sonrada instagrama girdim. Napim orda hayat daha hızlı  daha renkli, daha eğlenceli. Mi acaba? Mi acaba diyoruz artık değilmi? Çünkü maalesef onuda tükettik .. Hatta içine ettik ..oda anlamını yitirdi ..yada zaten bi anlamı yoktu. Vardı ya da yoktu! O da artık çok önemli değil. Hızla tüketip hızla tükeniyoruz. Artık tek gerçeğimiz bu (tüketmek) hal böyle olancada hep daha yenisine daha iyisine muhtaç oluyoruz. Kimilerimiz işte tüm bunlardan artık bunaldı. Birçoğumuz nerdee o eski günler diyerek başlayıp, hasretle yad etmiyormuyuz akıp giden herşeyi..
    Biz böyle hasret, özlem vs. Nostalji takılalım birileride çıkıp “eskiye rağbet olsaydı bit pazarına nur yağardı” der.Der mi der valla! İşte birileri birşeyler desin dursun. Ben instagram, twıtter, facebook vs.linki kullanmadan bu platformda dilimin döndüğünce bir şeyler yazıp çizicem. Artık nur mu yağar kar mı orasını zaman gösterecek.
Miray’ın annesi kadın-yaşam partalı olarak, kullandığım kozmetik ürünlerinden okuduğum kitaplara, başıma gelen olaylardan sağlık sorunlarıma,1.sınıf annesi olmak gibi geniş bir çerçevede yazılarım, yorumlarım olacak. Daha çok okuyucu kitlesine ulaşmak için hiçbir çabam olmayacak.sadece burda kalacak.
         Olurda google amcaya yolunuz düşerde bir şey merak ederseniz işte o zaman bu sayfaya yolunuz düşebilir.  bir sonraki post’da görüşmek üzere..
Hoşcakalın

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...