14 Şubat 2013 Perşembe

MİMLENDİM..::


Sevgili “eylül harikalar diyarında” bloğunun yazarı beni “KİTAP”okuma halleri adı altında mimlemiş..

İşte sorular:

1-Hangi şekillerde kitap okuruz?

Ø  Ben en çok işyerimde kitap okumayı seviyorumJmasanın altından gizli gizli daha heycanlı oluyorJee birde evde vaktiniz yoksa yapacak başka bişeyde kalmıyor zaten..

Ø  Eğer çok sürüklediyse tek solukta bitirmek istiyorsam benim için heryer okuma alanı,mutfakta yemek yaparken tezgahın üstünde,bebeğimi ve eşimi uyutup gecenin bir yarısı uzanarak,yemek yerken gibi.mesela en son bu hallerde KÜRK MANTOLU MADONNA’yı okumuştum.

Ø  Tatillerdede tabi bi başka olur..uzanmışım kumsala modunda …

Ø  Kışın niyeyse rus edebiyatı okurum bir başka sarar..sıcak bir kahve bazen bir sigara eşliğinde..

Ø  Bazen kafamı dağıtmak hiçbirşey düşünmemek için okurum mesela..

2-En son aldığınız kitaplar?

Ø  Uzun Hikaye,Çocukluk Sırrı,Kıyısızlar..

3-Muhakkak okunmalı dediğiniz kitaplar?

Ø  Platon:Devlet

Ø  Franz Kafka:Dava

Ø  Hüseyin Rahmi Gürpınar:Metres

4-Çok merak edipte dayanamayıp sonuna baktığınız bir kitap varmı?

Ø  Mutlaka vardır ama hatırlayamıyorum.

 

3 yorum:

  1. masanın altında gizli gizli hıı :)))

    YanıtlaSil
  2. Kitap okumak çok güzel ama o alışkanlığı ben hala kazanamadım
    Sadece alıyorum bikaç sayfa okuyup başka bir kitaba geçiyorum

    Sen o kadar güzel anlatmışsın ki şimdi kitap okumak istedim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...