17 Temmuz 2013 Çarşamba

NUXE-GÜNEŞ KORUYUCU..::

merhabalar..güneş herbiryeri kavururken benimde yüzümü çillenmelere ve lekelere karşı koruma çabam devam ediyor..daha öncede burda bahsettiğim güneş koruyucu çeşitlerini kullandım, ilk denemelerimde memnun kaldıysamda ilerleyen günlerde güneşinde yakıcı şiddetini arttırması sebebiyle memnuniyetlerim kısa sürdü..Nuxe hep kullanmak istediğim markaların başında geliyor ve ilk deneyimide güneş koruyucuyla yaşamak istedim.yaklaşık bir haftadır kullanıyorum şimdilik iyi en azından dokusu çok ince yani yüzüm parıl parıl parlamıyor.BABE'nin bir çok ürününden memnun olsamda güneş koruyucuları çok yağlı, aslında su bazlı olduğu yazıyor ama benim cildimde tam bir yağ tabakası oluşturdu.umarum Nuxe'den ileri vadede memnun kalırım..
tam ismi ve açıklaması:
Nuxe Brightening Program Ecran Haute Protection SPF 30 30 ml / Koruyucu Yüz Bakım Kremi

Açıklama:
Bir Nuxe yeniliği olan bu bakım kremi, cildinizi güneşin zararlı etkilerinden korurken aynı zamanda, hücresel düzeyde bakım ve koruma sağlar. Yasemin Çiçeği, E vitamini türevleri, Kakao Özü ve UV filtreleri içerir. Ayrıca kirli havının cilt üzerindeki olumsuz etkilerine karşı da koruma sağlar. Cildin erken yaşlanmasına karşı mücadele eder. Hafif dokusu sayesinde tek başına ya da günlük bakım kreminin ardından kullanıma uygundur. Tüm yıl boyunca kullanıma uygundur. Kullanmadan önce şişeyi iyi çalkalayın. Gözle temasından kaçının .Paraben içermez, Komedojenik değildir. Nuxe'a özel 3 patente sahip bir üründür. Mineral yağ, renklendirici ve hayvansal madde içermez.

 

 
 

 


3 yorum:

  1. Merhabalar;
    Blogunu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.
    425. takipçin benim.. :)
    Bana da gelirsen sevinirim :)
    ♥ Sevgiler ♥
    http://whiteglaze.blogspot.com
    twitter: @_gamzeahmet_

    YanıtlaSil
  2. Selam..blogunuzu yeni gördüm takibe aldım.banada beklerim.amediam.blogspot.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...