3 Şubat 2014 Pazartesi

ENGLİSH HOME'DAN MUTFAK SETİ ÇEKİLİŞ SONUCU

Merhabalar;
english home'dan mutfak seti hediyem için katılım sağlayan yorum yapan ve sosyal ağlarda paylaşan tüm arkadaşlara teşekkür ederim.çekilişi random.org ile yaptım ve kazanan bogger http://sosyoperi.blogspot.com.tr/ blog yazarı sosyo peri, mail adresi bırakmadığı için dönüş yapamadım.gulhanmiray@gmail.com adresime adres ve telefon bilgilerinizi atarsanız ürünü kargoya verebilirim.05.02.2014 tarihine kadar dönüş yapılmadığı takdirde çekilişi tekrar yapmak zorunda kalıcam.
 
 

3 yorum:

  1. İşte buna çokkkkk sevindim :)))) Teşekkür ederim, hemen iletişim adresimi iletiyorum... Sevgilerrr...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar hediyenizi kargoya veridm..iyi günlerde kullanın,kullanırkende beni hatırlayın:))

      Sil
  2. Çokkkk teşekkür ederimmmm :) Heyecanla bekliyorum, gelince yazıcam mutlaka :) Sevgilerrrrr...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...